wtorek, 7 kwietnia 2015

Dzięki wam to wszystko !!!!

Mam przy sobie ludzi którzy zawsze pomogą mi . Murem staną za mną do końca czytać i komentować będą i doceniam to ! Spieszę się kochać ludzi i tego bloga liczy się każda sekunda oraz każde wyświetlenie . Ci co znalezli miłość prawdziwą swoje szczęście odnajdą moją miłością jest ten blog i blog Julki . Tak to jest że ten blog ma tyle samo wad ile zalet . Takie chwile jak te nie zdarzają się zbyt często ( kiedy widzę że moja strona ma więcej niż 20 wyświetleń to rozpiera mnie taka radość ) Takie chwile jak te to nasze zwycięstwo . To jest nasz dzień i tylko nasz . To idealny moment żeby to przeczytać . Zrozumiesz mnie gdy dotrwasz do końca  moich opowiadań . Do wszystkich świata stron wysyłam ten post . Rozumiemy się bez słów . A ten kawałek będzie cię nakręcał jak zegarek.

Myślę że wam się podobało dzięki za uwagę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz