sobota, 14 listopada 2015

Fałszywa przyjaźń ( Trochę odbieg od rozdziałów ) :)

Jeśli ktoś z moich czytelników doświadczył fałszywej przyjaźni                 to ten post jest specjalnie dla was !!!

1.Wciaż te same błedy,na co dzień popełniamy 
a potem znowu mysle,czy napewno robie dobrze
serio glupia jestem,czy juz tak nawina bywam
by nazywac przyjacielem,potem to przezywac
serio tu juz nie wiem,gdzieś mam to wszytsko
ile razy sie zawiode,by ponownie upasc nisko
zwiodłam sie na tobie,i na całej tej przyjazni
a mówilas obiecuje bede zawsze

Ref: widze jak to jest,wszysstko jest inaczej
Poddałam sie bez walki,starczy tych wybaczen
nie jestes ta osobą,zmieniłas sie to zrozum
juz nie bedzie jak kiedys,nie wrocimy do poczatku

2.Co od zycia oczekujesz,pewnie sama tego nie wiesz
A co u mnie,juz nie pytaj,co bedzie to bedzie
Jeszcze wczoraj taka bliska,dziś zupełnie inna,obca
juz nie jestem ci potrzebna
Latwo to mi nie jest,wcale nie zaprzecze
no powiedz bedzie łatwiej jak poprostu stad odejde
odsune sie na bok bo tego właśnie chciałaś ,
moze zrozumiesz mnie wkrótce 

3 Nasza historia się skończyła zamknęłam ten rozdział
   Szybko nie zapomnę, tyle lat byłaś przy mnie a teraz 
   nagle oddaliłaś się. No i co dobijesz mnie ? 
   Chyba nie rozumiesz tego co to przyjaźń jest ? 
   Gdybys mnie znała szybko byś się opamiętała 
   Co potrafisz ? Wytykać palcem błędy. Może popularna jesteś 
   Ale ja znam cie inną niz wszyscy. Czy dwie twarze masz ? 
     


  Dwie zwrotki napisała Aksa ( raperka ) trzecia jest w moim wykonaniu . 
 Pozdrawiam i życze prawdziwej przyjaźni ( Ja juz ją znalazłam ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz