czwartek, 23 kwietnia 2015

Lili dowiaduje się prawdy

                                Rozdział ósmy 

Lili jednak nie chciała słychać przyjaciółek była smutna i prawie cały czas płakała chodziła zamyślona i pogrążona Elizka i Arii nie wiedziały co mogą zrobić były bezsilne w tej prawie .
Próbowały ale bez skutku . Nie mogły znieść zachowania Lili zaczepiały ją nawet 
- Ej Lili czemu nosisz czarne ubrania wyglądasz jak trup ? - spytała Elizka . Ona jednak nie odpowiadała dała tylko gest że nie wie i poszła dalej . W krotce dziewczynki się zdenerwowały i 
zadzwoniły do Leo 
- Leo to ważne wracaj szybko do domu bo z Lili dzieje się coś bardzo złego - odparła Arii
- Ok wychodzę za godzinę - 
- Tylko się pośpiesz to ważne - krzyknęła Elizka która bardzo troszczyła się o przyjaciółkę 
I Leo się rozłączył za 30 minut dyrektorka przywiozła chłopca \
- No gdzie jest Lili ???? - spytał Leo
- Chyba pod naszym pokojem siedzi i słucha muzyki - odparła Elizka
Leo od razu pobiegł w mgnieniu oka był tuż przy Lili
- Hej Lili czego słuchasz ?- spytał chłopiec
A ona podała mu słuchawki . Leo posłuchał chwile tekstu piosenki
Oni byli wspaniali . Ale już zniknęli nigdy nie odzyskam ich wiem o tym . Szanowałam i ceniłam to właśnie oni stanęli  z mną i bronili mnie nigdy więcej tego nie przeżyje .
Nagle Leo wyrwał słuchawki z uszu Lili
- Czego ty słuchasz , oszalałaś ????- spytał
- O co ci chodzi to mój nowy styl ? - spojrzała na niego dziewczyna
- Przestań już ! - krzyknął chłopka
- Ok - odparła
- Chcesz to dam ci mój telefon . Mam taką fajną grę ? A teraz biegnę  pa muszę coś załatwić z kumplem
Lili jednak nie chciała gry chciała wiadomości . Nagle zobaczyła 500 wiadomości z Elizka Jackson (ta jedyna ) Lili podniosło się ciśnienie lecz czytała dalej
L - Hej skarbie co porabiasz
E - A męczę się jak tu pocieszyć Lilianę
L - Nie wysilaj się przejdzie jej
E - Ale to moja przyjaciółka
L - A moja niby dziewczyna ona mi WISI I POWIEWA
E - To o co z nią jesteś ?
L - Bo jest nowa a ja do każdej ładnej dziewczyny zarywam
E - Ale ja jestem tą jedyną ;) Ile już zaliczyłeś
L - 50 na 200
E - No to ładnie ci idzie . Lili to tylko start co nie ?
L - Tak tylko start
E - Szkoda mi jej wiesz ?
L - Nawciskam jej że ja bardzo kocham i po sprawie a kiedy ona się tak bardzo we mnie zakocha zerwę z nią
E - Czemu ja tak traktujesz to nie fair
L -A co ty jej tak bronisz
E - Bo to moja przyjaciółka
L - Dobra powiedz jej że ja mam inną dziewczynę i że ona mi się znudziła .
E - Nie sam jej to powiedz
L - Ok pochodzę z nią jeszcze parę dni
E - Ej weź przestań nie ob jej tego powiedz to w delikatny sposób
L - Po co się wysilać ?
E - Jeśli ją źle potraktujesz to pożałujesz
L - Ok będę ostrożny
A data pisania była 24.04.2015 czyli dzisiaj .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz