niedziela, 29 marca 2015

Bohaterowie moich opowiadań! :)

A oto główna bohaterka:
Liliana  Chase
13 lat
mieszka w Polsce
Mama Lili
Alicja  Chase
31 lat
mieszka w Polsce
Przyjaciółka Lili
Elizabeth Jackson
14 lat
mieszka w Polsce

Przyjaciółka Lili
Ariana  Lenox
13 lat
mieszka w Polsce
Tata Lili
Charles Chase
34 lata
mieszka w Polsce
Chłopak Lili
Leo Lenox
brat Ariany
15 lat . Mieszka
w Polsce

Bliźniaczka Lili 
Vanessa 13 lat
Mieszka w świecie czarownic  
( tak wygląda w świecie czarownic)
          

2 komentarze:

  1. A więc tak:
    1.Zmień imię głównej bohaterce, bo jak nieee :P
    2.Ja jestem Elizabethhh! To ja, i tylko ja :3
    3.Mary Lenox! Już ci to mówiłam :P
    4.Mama jak z reklamy Colgate xD
    5.Sexi tata :* (ja wybierałam xD)
    6.Chłopak sweet ale wisz, mógł być Cztery jak sugerowałam!
    Pozdro Tuśka weeeeny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Może być Liliana
    2 Tak to ty
    3 Tez jest Ariana Lenox
    4 Nie podoba mi się to imię chciałabym żeby było polskie
    5 No wiem
    6 O co chodzi z tym " mógł być Cztery jak sugerowałam "
    Również pozdrawiam zapraszam na mojego bloga częściej odwiedziłam już twojego !!!!!

    OdpowiedzUsuń