wtorek, 17 maja 2016

Kurdę chyba coś do niego czuję !!

                      Rozdział piąty 

03.03.2015

Kochany pamiętniczku jest pewien problem 

Pod zasłoną były drzwi. Próbowały otworzyć jednak się nie udało. Ale zobaczyły kartkę coś było na niej niestety słowa były po rosyjsku.
- Idę do Krystiana - odparła Nikola
- Zwariowałaś ? Ty go nawet nie znasz - odradzała Zuza
- Tak ale coś mi mówi że się dogadamy - upierała się Niki
- Skąd wiesz że on zna rosyjski ? - zagadnęła Zuza
- Nie wiem czy zna ja po prostu spytam się czy wie co to jest - Uśmiechnęła się Nikola
Poszły do ogrodu ku dziwu leżał na hamaku i nawet nie zauważył dziewczynek.
- Hej ..... - odparła nie śmiało Niki
- Siema - odpowiedział wstając z hamaka i podając dziewczyną ręce
- Jestem Nikola a to moja siostra Zuzia - odparła
 - Wiem wiem , a ja jestem Krystian. Ile macie lat ?
- Ja mam 14 lata Zuza 12 lat .
- Wiesz co ja cię już chyba gdzieś widziałem tylko nie wiem gdzie ?
- Może znamy się ze szkoły ? - uśmiechnęła się Niki
- Blondyna, nie ogarnięta , wariatka chodzi do I a czy to ty ? - zaśmiał się
- No niby się zgadza
- Siedziałaś w ostatniej ławce ?
- Tak - zaczerwieniła się
- To  chodzę z tobą do klasy !
I wybuchnęli   głośnym śmiechem
- Eę czy możemy zadzwonić do mamy - wtrąciła się Zuza
- Tak jasne masz wpisz numer - powiedział i podał Zuzie telefon

                                       Rozmowa Zuzki z mamą 

- Halo kto mówi ? - spytała mama
- Zuzia 
- Córeczko, gdzie jesteście ?
- W Ewlekon 16 
- Już tam jadę czekajcie na mnie 
- Pa

- I co ? - spytała Niki
- Już po nas jedzie 
Oczywiście po 10 minutach mama dziewczynek była na miejscu. Zuza opowiedziała jej wszystko jednak Niki tuż po powrocie do domu sprawdziła facebooka. Zobaczyła że Kacper wysłał jej zaproszenie do grona znajomych. Serce zaczęło jej szybciej bić ale od razu kliknęła Akceptuj. Ale napisać o nie ma mowy za bardzo się boję. Postanowiła zadzwoniła do przyjaciółki z podstawówki 
- Hej Niki - odparła wesoło
- Cześć Anielka 
- Jak tam w nowej szkole ? 
I w tedy Niki opowiedziała jej długą historię z Męskim WC 
- Kacper tak ? - zapytała Nelcia 
- Tak bardzo ładne imię - odparła Niki 
- Mam takie wrażenie że ty coś do niego czujesz - zachichotała Anielka
- Co ty dopiero co go poznałam 
Rozmawiały tak jeszcze długo aż Niki doszla do wniosku że najwyższy czas iść spać. Jej ostatnią myślą po zmówieniu modlitwy było Kurdę chyba naprawdę coś do niego czuję. Jutro z nim pogadam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz